În bătaia puştii sau un altfel de Bambi partea a şasea




  În bătaia puştii sau un altfel de Bambi

partea a şasea

 scris de Dan Biţuică

. Dimineaţa a început bine şi liniştită. Turma se deplasa spre liziera pădurii unde tata descoperise o poiană însorită unde creştea din abundenţă trifoiul fraged şi suculent. Mâncam cu râvnă când deodată tata ridică capul său mare şi încoronat spre luminiş, foşnet abia perceptibil îşi făcea simţită prezenţa.
. Eram încordaţi şi nu ştiam ce să facem, aşteptam un gest al tatei care nu mai venea. Cu capul ridicat cu nările dilatate adulmeca mirosul, doar când a lăsat urechile pe spate am înţeles că nu-i pericol însă aşteptam cu toţii să vedem ce este.
  Din frunziş şi-a făcut apariţia o surată mai cafenie decât exemplarele turmei noastre.. a înaintat înspre tata şi când a ajuns aproape de el şi-a plecat capul în semn de supunere totală. Tata cu o privire blânda a acceptat calm supunerea ei. Acum toate femelele au înconjurat-o mirosind-o curioase iar ea se lăsa examinată de ele într-un mod mai mult decât paşnic.
   Am înţeles că era o femelă solitară şi căuta un grup care să o adopte şi să o accepte în turma lor. Surpriza nu a fost totală doar când din acelaşi loc din care apăruse şi ea a înaintat spre tata la fel ca şi prima o femelă tânără cam de vârsta mea. Nu mi-a trebuit mult să îmi dau seama că erau mamă şi fiică. Atunci ceva magic s-a întâmplat: am, simţit cum inima îmi bate cu putere în timp ce o urmăream cât de graţios păşeşte.
   Avea ochii mari negri migdalaţi şi o strălucire aparte, ce-i licărea ca stelele nopţilor de vară. Am simţit o căldură în tot corpul şi nu îmi mai puteam dezlipi ochii de la ea. Botul ei era subţire şi mai umed ca a celorlalte iar graţia ei nu o putea egala nimeni. Avea blăniţa mai închisă ca a noastră iar coada scurtă o purta cu mare eleganţă. Era o femelă cu adevărat frumoasă. Am încercat să o ignor însă ochii mă trădau, nu mai ascultau, ceva îmi spunea că nu-i în regulă cu mine. Tata le-a acceptat cu căldură în grupul nostru care devenise mai numeros cu doi membri.
    Turma şi-a reluat activitatea iar câteva ore mai târziu după ce eram toţi săturaţi am plecat spre pârâiaşul unde beam apă rece în fiecare zi. Mergeam înaintea turmei ca să o impresionez pe noua membră, cea de la care din nou nu îmi puteam dezlipi ochii.
   Tata s-a uitat către mama şi parcă i-a zâmbit. Mama i-a răspuns cu o privire încruntată cu un gest ca şi cum i-ar fi spus.. LASĂ-L ÎN PACE ! Am înţeles asta din privirile lor şi am mai înţeles că interesul meu pentru nou venita era evident pentru toată turma. Ruşinat am încercat să-i întorc spatele, mama a venit lângă mine spunându-mi afectuos că şi ea te place Bambi... abia atunci am realizat că atracţia era reciprocă ceea ce mi-a dat mai mult curaj.
   Serile le petreceam cât mai în prejma ei găsind tot felul de motive să-i fiu cât mai aproape iar ea îmi răspundea cu bătăi de pleoape calde şi ameţitoare.
    Eram fericit când eram în preajma ei şi asta se vedea pe chipul meu îmi spunea mama. Nici foame nu îmi mai era de multe ori iar apă îmi trebuia rar. Mama a observat asta şi într-o seară mi-a spus că acest nou sentiment ce mă încearcă de când am văzut-o prima dată pe nou venită (pe care trebuia să o botez îi voi spune Noa), se numeşte DRAGOSTE.. deci acum sunt un îndrăgostit.. un sentiment frumos dar prea sufocant, nu puteam face nimic fără ca gândul să îmi zboare către Noa... simţeam nevoia să o ştiu în preajma mea într-un cuvânt devenisem dependent de prezenţa ei iar asta mă enerva, nu suportam asta dar lanţurile cu care eram prins erau mai rezistente ca voinţa mea... seara adormeam întotdeauna cu ochii şi gândul la ea... era mereu în mintea mea...

va urma...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii