EXTRATEREŞTRII - bancuri


EXTRATEREŞTRII 

Un ardelean cosea...foarte cald..avea cu el un aparat de radio să-i mai tină de urât...cosind el de zor la un moment dat la radio:


- ATENTIUNE ! ATENŢIUNE ! ÎNTRERUPEM PROGRAMUL PENTRU O ŞTIRE DE ULTIMĂ ORA ! PE SUPRAFAŢA PĂMÂNTULUI AU ATERIZAT MAI MULTE NAVE EXTRATERESTRE FĂRĂ SĂ ŞTIM CE INTENŢII AU ! SEMNALMENTELE LOR...MICI...VERZI ŞI CU MÂINILE PÂNĂ-N PĂMÂNT ...

Ardeleanu nu dă importanţă şi coseşte mai departe...cănd se apropie de un pom ...vede unul...verde...mic...mâinile până-n pământ ! Se gândeşte...dacă fug ...sigur mă prinde...dacă ţip se va speria şi mă atacă....mai bine vorbesc cu EL

- Eu Ion...cosesc !!! 


Ăla nimic...se uita la el...


- Eu Ion ...ţăran...cosesc !


Ăla nimic ! 


- Euuuu....Ion...ţăran...cosesc ! 


Ăla enervat la culme...


- Euuuuu....Vasile..pădurar...mă...C _ C



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii