FĂT-FRUMOS ŞI ILEANA COSÂNZEANA | Terapia Naturistă




FĂT-FRUMOS ŞI ILEANA COSÂNZEANA

parodie scrisă de Dan Biţuică

În rolurile principale : posibil CALUL



În rolurile secundare : Făt-Frumos şi Ileana Cosânzeana

În alte roluri: Zmeul


 Mulţumim Casei de Pensii pentru biletul acordat contra cost Zmeului şi Staţiunii balneo-climaterice Amara, jud. Ialomiţa.

Mulţumim oraşului New York pentru găzduirea poveştii.


  Ca în mai toate basmele voi începe şi eu cu...a fost o dată...sau odată? Mai contează?  La ce viaţă culturală ducem astăzi e ok oricum...să începem...Ileana Cosânzeana era măritată cu Zmeul şi locuiau în New York într-un zgârie-nori, la etajul 81. Zmeul mai în vârstă ca Ilenuca noastră, pentru că așa se poartă,  suferea de reumatism şi  mergea la tratament, la Amara, cu bilet de 21 de zile, luat prin Casa de Pensii. Totul legal, fără şpăgi şi alte daruri. Făt-Frumos auzind despre asta o sună pe Ilenuţa:

-  Ileană, vezi că diseară vin la tine! Mi-am luat şi măsuri de precauţie, de cumva i se  năzare Bestiei să vină acasă. Îmi las calul sub geam, dacă apare...zbrrrr, pe geam, pe cal și p-aci mi-e drumul!



Pleacă zmeul, iar seara, ăsta la Ileana. Se sărutau cu patimă, când deodată la uşă: CIOC, CIOC, CIOC! Făt-Frumos zbrrrr pe geam. Deschide Ilenuca uşa...la uşă...CALUL:

-  Ileană Cosânzeană, spune-i stăpânului meu că îl aştept în hol că afară plouă.

Stă Fătul nostru vreo 3 luni în spital, pleacă zmeul din nou în stațiune.

- Ileană,...diseară vin la tine! Mi-am luat măsuri de precauţie: o paraşută, calul sub geam şi p-aci mi-e drumul. Paraşuta în cazul în care va ploua din nou, căci nemernicul ăla intră iar în hol.

Zis şi făcut! Ajunge în apartament, încep dragostea, când la uşă: CIOC, CIOC, CIOC! Ăsta ia repede paraşuta şi zbîrrrr pe geam. Deschide Ilenuca uşa...la uşă, ați ghicit... din nou, CALUL!

-  Stăpână, spune-i stăpânului meu să îmi dea traista cu ovăz ca să-i dau paraşuta!

Stă  Fătul nostru iar vreo 3 luni în spital, iar pleacă zmeul în staţiune, ăsta iar:

-  Ileană, diseară vin la tine! Acum mi-am făcut nişte chiloţi cu motor, cum e ceva ...zbîrrr pe geam, pe cal şi dus sunt!

Ajunge seara la ea, încep îmbrăţişările, ba chiar încep să facă dragoste, când la uşă: CIOC,CIOC, CIOC! Ăsta zbîrrr pe geam. Deschide Ilenuca uşa...în uşă,  Zmeul fioros, nervos:

- Aici miroase a carne de OM!

- Nu că nu a fost nimeni, ţi se pare, doar ştii cât te iubesc!


 - AHAHAA, dar chiloţii ăştia cu motor ai cui sunt???  


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii