Nea Mărin , Sucă şi safe-ul



NEA MĂRIN , SUCĂ ŞI SAFE-UL

scris de Dan Biţuică

Mă fraţilor , mă chemă naşul Pandelică de Anul Nou la Bucureşti , mă fraţilor şi îmi zîse, Mărine să nu cumva să vii fără zaibăr că îmi este frică că o mănâcă soacră-mea vreo sarma şi s-o îneca şi nu am ce să-i dau să bea să nu moară înecată. Merg la Veta şi-i zic:


- Mă Veto , fata tatii mergem la Bucureşti de facem Reveleionul la naşu , auzi , facem la naşu. Pregăteşte tot ce trebuie eu luai damigeana cu zaibăr pe Sucă , că zic să nu mă duc cu mâna goală, mă duc şi cu nărodul dupe mine. 

Păţirăm noi ce păţirăm prin trin, lume multăăă, lume multă dar ajunserăm la Bucureşti cu bine . Cum intrai în casă la naşu , ăsta direct:

- Unde-i zaibărul Mărine ?
- Uite aicilea , e acilea zîc.

Pusă naşul un pahar , îl dădu pe spate , plescăi din limbă şi zîce :

- Mărine , nu prea îmi dau seama, ia mai pune unul !

Şi pe ăsta îl răsturnă pe gât ,ce mai, iar plescăi din fălci şi mai turnă unul , îi veni glasul ce mai, îi veni glasul,

- Mărine pe ăsta îl băgăm în casa de bani pe care a primit-o naşi-ta zestre, dar o primii goală.
Luă naşul damigeana şi o încuie în casa de bani cu 3 chei auzi , cu trei chei bă neamule . 


Punea naşa masa şi când să începem să petrecem , năcaz mare , năcaz mare , naşul Pandelică nu mai găsii cheile auzi, nu găsi cheile.

Ce să facă , îl chemă pe mecanicul blocului , se chiunui ăsta vreun ceas , nimic, mă frate-miu, bă frate-miu , apare Sucă scărpinându-se în cap , se uită la toţi şi zîce:

- Nu puturăţi să descuiaţi drăcovenia asta ? Nu vă mai chinuiţi că uite cum facem , prindem toţi trei de casa de bani şi o zbatem până se sparge damigeana, şi zaibărul curge pe gaura cheii.

Bă fraţîlor , noroc că l-am avut pe nărodul cu noi că altfel nu mai pupam noi zaibăr în noaptea de Anul Nou.

Mai puteţi citi şi : Nea Mărin , Sucă şi bomba

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii