Nea Mărin , Sucă şi bomba ! | Cafeneaua Subiectelor



NEA MĂRIN , SUCĂ ŞI BOMBA 

scris de Dan Biţuică

Bă fraţilor, mă neamule, să vă spui ce păţii mai alaltăieri , bă cum stăteam eu aşa , deodată aud un hârşâit aşa ca de fier pe fier , mă uitai pi colo, pi colo,,,nimic,,,hărş-hărş, bă mă luă de cap ce mai, mă luă de cap. Stătui eu şi ascultai mai bine, şi mă apropiai de gard auzi, mă apropiai de gard, mă neamuleeee,,,ce să vezi ? 


Minunea minunilor fi atent,Sucă al meu şi cu a lu Zăpăcitu ,,,ce credeţi că faceau vericule ?

Se chinuiau de zor să taie o bombă în două ,cu un bomfaier ,fi atent .

- Bă nărozilor , bă nărozilor , tocmai acilea vă găsirăți să o tăiaţi ?

- Păi da unde ? zîce Sucă ?

- Unde o găsirăţi măăă ? Unde o găsirăţi mă nărozîlor ?

- Păi ,la mine, la mine în grădină când săpai ,când săpai grădina , zîce a lu Zăpăcitu

- Bă şi tocmai la mine lângă gard vă trezirăţi să o tăiaţi, tocmai la mine ?


- Păi ce are bre, ce are ? zîce nărodul de Sucă

- Păi băăă...zăpăciţilor , dacă explodează asta ?

Bă fraţîlor , bă fraţîlor, ştiţi ce zîce Sucă :

- Ce dacă explodează asta Nea Merine , ce dacă, că mai avem una !


Mai puteţi citi şi : Nea Mărin , Sucă şi armata

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii