Nea Mărin, Sucă şi corul | Cafeneaua Subiectelor


Nea Mărin , Sucă şi corul

scris de Dan Biţuică

Mă fraţîlor, mă nepoate, să vă spun una cu Sucă , cu nepoti-miu, ăl mai nărod din neamul nostru.

Veni pi la mine într-o zî şi-i zîc :


- Mă Sucă, mâine poate vi pi la mine să mă ajuţi şi pe mine la treabă, că vreau să mai curăţ nişte porumb!

- Când bre ?

- Mâine, zîc, mâine!

- Aaaa...păi mâine nu pot, mâine nu pot!

- Păi de ce nu poţi mă, de ce nu poţi?

- Păi mâine merg la cor, mâine merg la cor, ce mai !

- Unde la cor mă, unde?

- La căminul cultural bre!

- Păi ce mă, tu ştii să cânţi, ştii să cânţi? Cînd ai cântat ultima oară era să lepede roaiba, de-abia a scăpă săraca!

- Hai bre că nu de la mine era să lepede, era de lucernă!


- Păi şi câţi sunteţi mă, câţi sunteţi ?

- Destui bre, dar dirijorul care este Lisandru a lui Titi poştaşul, fu supărat rău pe noi în primele zîle!

- De ce era mă supărat, de ce?

- Păi a zis bre...că nu avem voce e de înţeles, că nu cântăm sincronizat, treacă-meargă dar nu e posibil aşa ceva, să nu cântăm măcar aceiaşi milodie, iar de acum mergem la cor, jucăm table şi bem zaibăr.

- Ptiu drace! Ptiu drace zîc! păi şi de cântat când cântaţi mă nărodule, când cântaţi?

- Păiii...pe drum la întoarcere bre!


citeşte şi ...Nea Mărin , Sucă şi agricultura

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii