Cum am slăbit 8 kilograme în mai puţin de 30 de zile fără regim şi fără tratamente | Cafeneaua Subiectelor



CUM AM SLĂBIT 8 KILOGRAME DOAR CU APĂ 

Odată cu înaintarea în vârstă tot mai mulţi dintre noi ne confruntăm serios cu problema kilogramelor în plus şi de fiecare dată o gândim , spunem, că este imposibil să mai scăpăm vreodată de ele .


Este adevărat că mulţi dintre noi au abandonat lupta şi ca să fiu sincer chiar şi eu la un moment dat , însă voinţa este totul .

Mie nu mi s-a părut foarte greu , este o metodă despre care nu am auzit sau  învăţat nimeni ,dar sunt convins că nu am inventat eu apa caldă acum şi că nu sunt eu pioneriul acestei metode de slăbit. 

Nu am recurs la exerciţii fizice epuizante( spre ruşinea mea , deloc ) , nu am înghiţit fel şi fel de pastile , ceaiuri , diete cântărite  , regim ori alte metode convenţionale sau neconvenţionale .

Acum nu sunt ferm convins că metoda funcţionează 100°% ,  sau poate diferă de la individ la individ , însă eu sunt mărturia că asta a funcţionat perfect pentru mine. Voi continua să folosesc această metodă să văd cât mai pot scade în greutate pentru că sunt foarte entuziasmat şi am simţit nevoia să împart asta şi cu cei care vor să slăbească.

De obicei eu nu mânânc la micul dejun ,iar în loc de asta dimineaţa beau un pahar cu apă şi o cafea tare cu zahăr, asta ca să vedeţi că nu am ferit ceva anume din cale , până la masa de prânz care poate fi şi pe la ora 14 mai mănânc poate un măr dar nu-i regulă , însă fiind foarte cald beau apă, 1 litru sau poate chiar mai mult .

Prânzul nu este ceva special , mănânc cam tot ce poate mânca un om la masă vara, ceva mai uşor dar nu neapărat regim sau numai salate , însă aici a intervenit tot dichisul . 

Deci am început să mănânc fără să mă satur maxim cum o făceam de obicei , iar ca să înţelegeţi cam cum , puneam în farfurie cât puneam de obicei însă mâncam doar jumătate , deci mă ridicam de la masă pe jumătate-mâncat cum s-ar spune , iar sentimentul ăla de plin îl păcăleam cu apă . 

Stomacul era plin şi nu mă sâcâia , iar eu mâncam doar jumătate din cât mâncam înainte. Deci reducând volumul de alimente este ca şi cum ai face o operaţie de micşorare a stomacului.

Seara la fel , nu făceam din cină un festin al fructelor sau ceva asemănător . Mâncam o cină normală ca preparate ,însă nu normală cantitativ , păcălind stomacul cu apă în continuare . Nici orele nu au fost de genul până în orele 7 seara, am mâncat cina şi la 11 seara .

Totuși asta se bazează și pe principiul , contează ce mănânci dar cel mai important cât mănânci.

Primele 3 zile au fost puţin mai grele , deorece creierul nu-l puteam păcăli , însă după cele 3 zile totul a fost în regulă iar acum am ajuns să mănânc o cantitate înjumătăţită de alimente .


Concluzia mea este că nu prea contează ce mănânci , ci cât mănânci şi mai trebuie să reamintesc faptul că nu am consumat sucuri de la magazin .

Chiar dacă pentru unii este greu de crezut, gândiți-vă că boxerii slăbesc 2 -3 kg. într-o zi pentru a trece cântarul, și aici e un calcul simplu 30: 12 = 2,5 ar trebui să-l încercaţi, sincer nu aveţi nimic de pierdut , poate doar câteva kilograme în plus .


                                         CURAJ ŞI ÎNCERCAŢI CU ÎNCREDERE !


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii