Însurătoarea | Cafeneaua Subiectelor





ÎNSURĂTOAREA 

scris de Dan Bițuică

Într-o zi toridă de vară,după ce cosiră ore bune Ion și Gheo iau o pauză la umbră. Răsucesc țigări îngândurați.

- Apăi mă Gheo, eu tot stau și mă întreb ca prostul, mă tu de ce nu-ți iai o muiere mă?

- Măi Ioane, io am vrut să-mi ieu, dar nu s-o putut mă.

- Păi cum nu mă? Ai horit cu Varvara, ai mers la nuntă cu Maria, ai plimbat vacile cu Ileana, apăi mă, chiar niciuna mă nu s-o lipit de tine mă?


- Măi Ioane, ca să fiu sincer, io am încercat mă, dar tăte mi-or spus că nu le atrag mă.

- Apăi cum așe mă?

- Uite așe, dar nici cu mine nu le-or mărs mă !

- D-apăi ce ai făcut mă?

- Apăi dacă or spus că nu le atrag, am mers și-am înghițit un magnet mă! Na zîc, acum te atrag?

- Măi Gheo, tu chiar ești bolând mă! Și ele ce-or zîs mă?

- Apăi, fix ca tine !

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii