Pilotul și soția cochetă | Cafeneaua Subiectelor



PILOTUL ȘI SOȚIA COCHETĂ

scris de Dan Bițuică

Doi piloți în timpul zborului în cabină, plictisiți.

- Colegule, mă termină soția cu atâtea cumpărături, o să fiu nevoit să zbor și când voi fi înger.



-Păi ce cumpără?

-Pantofi, chiar nu mai are pe unde să-i pună, să nu-ți mai spun despre rochii, poșete, bluze, parfumuri, cercei, coliere, rujuri, inele și multe altele. Nu știu, nu câștig cât cheltuie, a ta nu face tot la fel?

-Nu, a mea este o soție model. Mulți și-ar dori una ca ea.

- Ești fericit atunci din punctul ăsta de vedere, nu?

-Sigur, sunt chiar fericit.



-Deci, a ta nu cumpără?

-Nu, a mea găsește!

-Cum așa?

-Mereu vine și îmi spune: „Iubitule, chiar nu-mi vine să cred...ia uită-te ce pantofi frumoși am găsit”!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii