Siropul de casă care ne ajută să slăbim, ne îmbunătățește auzul, vederea și memoria | Terapia Naturistă



SIROPUL DE CASĂ CARE NE SCAPĂ DE GRĂSIMEA ABDOMINALĂ 

Cu toții ne dorim un abdomen cât mai plat, mai ferm. Din păcate, este greu să ajungem foarte repede la acest rezultat, asta și din cauza faptului că mâncăm nesănătos, că stresul zilnic face parte din viața noastră, că timpul nu ne permite să avem activități sportive și de ce nu, și oboseala acumulată în orele în care muncim, care din păcate, sunt din ce în ce mai multe.


Astăzi, vă propun un sirop de casă care ne va ajuta să rezolvăm această problemă, însă cu amendamentul ca meniul nostru trebuie să fie unul sănătos și măcar un program de 10 minute cu activități sportive zilnice vor face ca să obținem ceea ce ne-am propus.

Siropul nostru nu este bun numai pentru a topi depozitele de grăsime de pe abdomen, ci și pentru vedere, auz și chiar memorie.

Pentru a prepara siropul avem nevoie de următoarele:

- 4 lămâi

- 125 g. de hrean

- 2 centimetri ghimbir proaspăt

- 3 lingurițe de miere

- 2 lingurițe de scorțișoară

Preparare:

Adăugăm hreanul și ghimbirul în blender și mixăm până când vom obține o pastă omogenă, apoi turnăm sucul de la cele 4 lămâi, vom mixa până zeama se va omogeniza cu pasta de hrean și ghimbir, adăugăm mierea și scorțișoara și vom mixa din nou.

 Acum că am obținut siropul, îl vom depozita într-un borcan de sticlă, cu capac.


Consumăm o linguriță de două ori pe zi, înainte de mese sau înainte de a face exercițiile fizice. Vom consuma siropul timp de trei săptămâni.

 Acest sirop elimină excesul de grăsime și apă din organism, îmbunătățește funcția creierului, îmbunătățește memoria, îmbunătățește auzul și vederea. 

                     VĂ DORESC SĂNĂTATE, CĂ-I MAI BUNĂ DECÂT TOATE !

Comentarii

  1. Sa speram ca funcționează O sa îl încerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am facut, dar nu il pot lua, la cat de picant este...eu dupa obtinerea acestui amestec, am luat putin pe deget si am pus pe limba si am crezut ca imi ies flacari si pe gura si pe nas. Eu cred ca aceste amestec este bun pentru persoanele care sunt obisnuite sa manance foarte picant sau cel putin picant. :-(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ceaiul din pănuși de porumb și sănătatea | Terapia Naturistă

Sucul care va reface ficatul aproape complet | Terapia Naturistă