Romania in progres ?



  




 Romania in progres ?


De ceva vreme am o problema majora cu care m-a confrunt…aceasta problema cred ca le dau dureri de cap multora dintre noi si momentan nu se intrevede o speranta care ar putea repara aceste disensiuni.
  Dupa multe schimbari si preschimbari de nume ,societatea de furnizare a gazelor naturale a ajuns la concluzia ca platesc foarte mult sa tina cate o casierie macar intr-o resedinta de judet asa ca au desfiintat orice mijloc de a lua contact fizic si vizual cu DOMNIA sa HOTUL ! 
 Buuuunnn….mergem mai departe …in afara faptului ca…suntem taxati suplimentar de cele mai multe ori, acum nu mai avem unde plati si plange…multi spun …ai numere de telefon pe care le poti folosi …ADEVARAT…insa aici o alta surpriza….daca doresti informatii despre factura apasa 1…uh…apasa 2…auuu…apasa 3 offff…si tot asa …in cazul in care vrei sa vorbesti despre alte probleme care te dor pe tine personal nu si pe ei…pauza…revii la meniul anterior…gata ai rezolvat romane FRAIER ! 
 Nu ne oprim aici caci problemele nu s-au terminat si trecem la NEXT LEVEL…adica MAMA NOASTRA FACTURA…eu personal am ales obtiunea de a o primi in format electronic pe email….insa…nu toti oamenii pot,,,stiu,,,au,,,internet iar cei ce au ramas pe asa zisul CLASIC au probleme …din proprie experienta relatez faptul ca …pe 25 sa zicem era data scadenta a facturii eu o primeam in cutia postala pe 28-29…pe vremea aia inca telefonul lor nu era total robotizat si sun si intreb…de ce primesc factura la 2-3 zile dupa data scadenta a facturii?...la capatul celalat al firului o voce sparta imi raspunde in zeflemea…asta e treaba POSTEI ! OK OK am zis …dar cine a facut contractul cu melcii astia fara cochilie …LIMAX…cumva eu sau voi ? Vina este a voastra ca i-ati ales !
  Trecem si peste aceasta problema cu greu si ajungem la plata facturiiii….eeeee…problemele romanului nu s-au terminat…aici ai mai multe obtiuni…ori stai la rand de te ia batzul ori ca orice om sanatos alegi un PAY-POINT …si gata !   Asa am crezut si eu dar nu-i asa fratilor….aici ca sa le dau banii celor care m-a taxeaza de nu ma vad …trebuie sa platesc si o taxa de 3 lei…30 mii vechi comision breeeeee….am 5 facturi platesc 15 lei …incredibil…ajung sa platesc taxa ca platesc …in cazul in care nu ai platit vine o dubita deschide cutia contorului inchide canaua …si pleaca…te duci platesti …revin …deschid canaua si la prima factura platesti 200 lei in plus fatza de factura …ca ti-au deschis canaua….mai mare jaf nici ca nu se poate…iar statul la care o sa revin si la el …se uita cum oamenii lui care platesc totul sunt jecmaniti …
  Acum trecem la energia electrica…mai acum FRO 2 luni primesc factura prin email bineinteles sa-i mai scutesc sa plateasca hartie si toner si posta si multe altele am ales calea simpla…deschid email-ul si STUPOARE…1350 lei adica 13miL. jumate vechi…uhhhh…zic nu vad bine….vazusem !  Pun mana pe mouse si caut numere de telefoane sa vorbesc cu cineva de la ei…gasesc…o voce feminina imi zice…introduceti cod client…se afla in coltul din stanga al facturii…zis si facut…trec la pasul 2…si de aici au ineput problemele….pentru informatii factura apasati tasta 1…2…bla,,,bla…apasa 1 …si imi spune ca aveti de plata 1350…awww…ce fac…reiau operatiunile…fara niciun rezultat….am ramas cu telefonul la ureche ascultand acea voce enervanta care m.a tot punea sa tastez cont client…nu l-am mai introdus…dupa ce mi-a zis de 3 ori sa fac operatiunea …s-a lasat pagubasa vocea si stupoare…telefonul a inceput sa sune…cineva…alo alo…wow…cu ce va pot ajuta zice tipul,,,domle…asa si asa…si noi ce sa facem ? pai este greseala voastra…eu cel mult platesc 300 lei la 2 luni…el a gasit solutia…platiti acum si apoi se scade din urmatoarele facturi…neeee….nu sunt nici patron si nici miliardar sa platesc curentul pe tot anul…imi cere nr. Contor si index si imi spune aveti 300 de plata …mergeti si platiti 300 si gata….zic….neeee schimbati factura ca aia vad factura neachitata si m-a trezesc cu unul pe stalp cu clestele..intr-un final s-a putut anula acea factura si emite alta corecta…
  Trecem la telefonia mobila si anume la cea cu mult rosu pe sigla…acum FRO 2 luni nu gresesc  tot acum 2 luni primess un apel telefonic de la o reprezentanta ca au o oferta chilipir si ca este in avantajul meu si ca la abonamentul meu actual oricum depasim si asa mai bine beneficiem de oferta asta…imi spune ce si cum cate minute. mesajee…bla bla bla,,,iar pe deasupra imi ofera si o tableta gratuit cu internet nelimitat….zic hai mai…ca pot face hot-spot fara sa imi afecteze viteza de pe tableta…bla bla bla…zic ok si asta cu 40 lei peste abonamentul vechi…ok…am facut pactul si gata ! Astazi primesc un telefon de data asta de la un baiat si ca vrea sa imi faca o oferta cu mai multe minute cu mai multi gb internet…bla bla bla…atunci comunic omului…poate este o oferta buna dar vom vedea dupa 15 iunuie atunci cand vor scoate roaming-ul…atat timp cat am internet nelimitat …cu toate ca am wi-fi de la alta firma…si internet de 1000…zic nu m.a intereseaza….hopa zice el ! cine v-a spus ca aveti internet nelimitat ? zic d-soara cu care am facut contractul…eu sincer nu am citit contractul dar am avut incredere in ce mi-a spus…ntzzzz1 zice el…aveti 3 gb gratuiti dupa care mai aveti 6 gb. Bonus iar daca ati consumat pe astia aveti nelimitat adevarat dar la o viteza foarte mica de ti se deschide o pagina in 5 min…ce e de facut intreb…? Sunati la * 222 si faceti reclamatie acolo ca o sa auda convorbirea pe care ati avut-o cu colega…booonnn…sun….pentru factura 1…pentru toti dracii…2…deci nu gasesc un operator sau sa intrii cu cineva in direct sa faci o reclamatie ! SUNTEM FURATI ! JECMANITI !  Fara sa poti plange la cineva !
 PENTRU PROSTIE TASTATI 1 …PENTRU CA-I ACCEPTAM TASTA 2 …PENTRU UMILINTA PRIN CARE TRECEM TASTA 3…PENTRU…..4…PEN…5…PE…6….P…7…..8…

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii