Noapte bună Lună ! Somn uşor stelelor !





  Noapte bună Lună ! Somn uşor stelelor !

scris de Dan Biţuică

A câta oară privesc cerul senin şi înstelat ? Nu am mai făcut-o de tare demult ! Fiţi sinceri şi răspundeţi-vă la această întrebare ! E magic !. Luna este ca o mireasă gătită cu mii de diademe în păru-i auriu.. aici când eram tânăr spuneam poveşti cerului înstelat... era confidentul meu... am început să îl uit... ridicând ochii din ce în ce mai rar spre el... un om care nu priveşte cerul nu are vise... stând cu capul numai în jos spre bombeul pantofilor nu vezi decât duritatea vieţii cotidiene.. omul care priveşte cerul e mai bogat... e mult mai visător iar visarea nu a făcut rău nimănui ba din contră... acolo sus ne-am agăţat speranţele şi suspinele... de ce oare cu cât înaintezi în vârstă priveşti cerul din ce în ce mai rar ? În subconştientul nostru credem că îl ştim... dar nu ne uităm înspre Lună doar să o înţelegem sau să o cercetăm... o privim să ne încărcăm bateriile... dacă multe sisteme funcţionează pe SOLAR... sufletul nostru... coarda sensibilă.. i-aş spune că funcţionează pe LUNAR... acolo sus ne uităm doar când ne este dor de cei dragi plecaţi dintre noi sperând ca ei ne vor vedea că ei s-au transformat într-o stea ce seară îşi coboară raza prin fereastra noastră ca în binecunoscutul LUCEAFĂR... vedeţi chiar şi marele nostru poet a simţit că de acolo vine visarea... că de acolo ne vine hrana spirituală.. în afară funcţiilor astronomice pe care le îndeplineşte frumoasă Lună ea mai este şi simbolul îndrăgostiţilor... chiar dacă sunt la mare depărtare îşi spun... când te vei uita la Lună să ştii că o privesc şi eu şi aşa suntem mai aproape.. aşa este.. Luna este satelitul natural al Pământului dar şi al Îndrăgostiţilor.. toţi am avut nevoie cândva de ea... îmbătrânim şi începem să o uităm.. altădată vorbeam cu ea şi uneori ne zâmbea duios... iar stele din jurul său ne făceau semne cu ochiul lor magic... atunci eram siguri că ne-au înţeles.. îmi pare rău că am abandonat această relaţie specială cu EA..e. atât de frumoasă.. parcă ne este din ce în ce mai greu încărcaţi de probleme să ne mai facem timp 5 minute înainte de culcare să privim pe fereastră spre EA... care va fi acolo mereu pentru noi... nu va lipsi de la întâlnirea noastră la care tu refuzi să o mai onorezi... ea te aşteaptă acolo suflet pierdut iar în clipele când îţi va fi greu ea va fi tot acolo pentru tine mângâindu-ţi obrazul înlăcrimat... ea nu te va ignora aşa cum o faci tu acum... îţi va întinde mâna sa generoasă ori de câte ori vei avea nevoie... EA este onestă cu noi toţi.. şi de accea merită mai mult din partea noastră... este ca o domnişoară ce-i place să fie admirată... nu cere prea mult... însă ea te va încărca de stări de bine... îţi va alina dorurile.. îţi va alina suferinţa.. merită iubită mai mult... noi o ignorăm seară de seară ea apărând pentru noi... uneori mare şi veselă... alteori timidă.. capricioasă ca un suflet... şi nu trebuie ignorat faptul că are o mare contribuţie la stările noastre, la simţiri.. de azi am să încerc să-i acord 2-3 minute din timpul meu privind-o în toată splendoarea sa... aşa cum sigur îi place... iar când somnul îmi va îngreuna pleoapele am să-i şoptesc în gând... NOAPTE BUNĂ LUNĂ ! SOMN UŞOR STELELOR !

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii