MATURI FĂRĂ MATURITATE

  
                 
                                     MATURI FĂRĂ MATURITATE 


scris de Dan Biţuică

Aproape zilnic primesc, primiţi mesaje de genul.. TRIMITE LA 20 PRIETENI... că nu ştiu ce se va întâmpla bine, dacă nu vei păţi ceva rău de tot. Îmi este din ce în ce mai greu să suport astfel de banalităţi deranjante. 


Sosesc tot felul de icoane cu tot felul de mesaje, distribuie dacă tu crezi în mine... bla, bla, bla, deci oameni maturi fără maturitate. Fraţilor acest site este pentru relaxare, pentru deconectare, pentru a afla ceva nou, pentru a interacţiona cu oamenii.

 Dacă simt nevoia să am momente de credinţă, de căinţă, de purificare spirituală, credeţi-mă sincer că voi merge în biserică şi apoi chiar credeţi că Iisus umblă pe reţele de socializare ? Aceşti oameni chiar nu au ce spune sau nu o pot face şi doar aşa îşi pot semnaliza prezenţa.

 Este extrem de deranjant cel puţin pentru mine, deranjant şi imatur să primeşti aşa ceva de la oameni de 50 de ani. Este o încălcare flagrantă adreptului meu de a-mi petrece timpul  liber, este o violare a bunei mele dispoziţii, înainte de a trimite tipul ăsta de mesaje gândeşte-te ce statut ai şi ce vârstă, apoi dacă tu consideri că destinatarul este pe aceiaşi lungime de undă cu tine, atunci fă-o cu încredere însă dacă nu ai certitudinea că este normal ceea ce trimiţi ar trebui să te opreşti.

 Mulţi scuză asta prin.. AŞA AM PRIMIT ŞI EU ! Crede-mă este strict problema ta prietene, asta nu înseamnă că dacă tu păţeşti ceva trebuie să o păţesc şi eu, şi mai este o altă variantă, nu e vina mea că nu îţi alegi prietenii potriviţi. Un om care nu are ce face (să nu jignesc) aruncă o astfel de chestie şi strică dispoziţia multor oameni. Nu-i firesc şi lasă-mă prietene să îmi aleg singurel cu ce să-mi pierd timpul. 

De multe ori se întâmplă chiar din pură coincidenţă să se întâmple ceva rău şi ai să stai cu gândul că de acolo ţi se trage şi deja ai o zi stricată. Cine vrea să le accepte cu mare drag ,însă fără mine. Am rugămintea să vă gândiţi de mai multe ori înainte de a trimite aceste mesaje, asta să nu riscaţi să faceţi parte dintre maturii fără maturitate.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii